Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΓΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΗΣΕΣ ΜΟΙΡΑ...

Επιθυμίες, πάθη και ανασφάλειες. Η ζωή μου...
Πρόσωπα που ήρθαν κι έφυγαν οι αναμνήσεις
Και το γραμμάτιο που βαστώ μες στη ψυχή μου
Γράφει όσα ακόμα δεν κατάφερες να σκορπίσεις

Για που κίνησες Μοίρα και για που με σέρνεις;
Πως θα καταλάβω τι κρύβεις, όταν είμαι απών
Κομπάρσος μοιάζω. Πες μου πως καταφέρνεις
Πάντα το καλύτερο να κρύβεται στο παρελθόν;

Λάθη κι αδιέξοδα. Έρωτας κι αγάπη. Η ζωή μου...
Στιγμές που σημάδεψαν, στιγμές που χαθήκανε
Η φωτιά που καίει την καρδιά γίνηκε η ευχή μου
Να φανερωθούν ξανά οι χαρές που κρυφτήκανε

Για που κίνησες Μοίρα κι όλα τριγύρω αλλάζουν
Μέσα σε μια στιγμή, μου χάραξες νέους δρόμους
Τα λόγια που θα μου πεις, γνώριμα μου μοιάζουν
Μα μάσκα δεν φορώ και δεν υπακούω σε νόμους...



           

Δεν υπάρχουν σχόλια: