Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ

- Τι κι αν, στη μελαγχολία θα πορεύομαι
  Απ’τα μάτια μου κρύφτηκε το φως σου
  Από πείσμα θα συνεχίσω ν’ονειρευομαι
  Κι ας μην γίνω ποτέ ξανά ο σκοπός σου

 Τα μάτια μου, ξανά με θλίψη, τα πότισες
 Πάγωσε το κορμί μου κι η ανάσα βαριά
 Θέλεις τώρα να στερήσεις όσα δώρισες
 Θέλω να ξεφύγω κι όχι μια παρηγοριά
       
 Οι λέξεις τα πολύτιμα εργαλεία για μένα
 Ότι είναι τα χρώματα, για τον ζωγράφο
 Έτσι χτίστηκαν οι γέφυρες μου, με εσένα
 “Το μόνο που κάνω καλά είναι να γράφω”

 Ίσως φύγεις, ίσως χαθείς μα στην ουσία
 Μέσα σου θα με κουβαλάς σαν τη σπίθα
 Κι αν έσβησε η φωτιά... δεν έχει σημασία
 Δεν θα μετανιώσω που κοντά σου ήρθα

Με μια κρυφή ελπίδα πάλι θα ξενιτεύομαι
Να μη χαθεί, να μη τελειώσει η πίστη μου
Από πείσμα θα συνεχίσω να ονειρεύομαι
Μέχρι να βρω την “πατρίδα”,το “σπίτι” μου... -
  

  
             

Δεν υπάρχουν σχόλια: