Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΚΙΒΩΤΟΣ



-Έκλεισα όλα μου τα αισθήματα,
μέσα στα βάθη της ψυχής.
Του φόβου μου ξεσπά η βροχή
κι εκείνη κιβωτός.

Πάνω στης Μοίρας τα κύματα,
η τελική δοκιμασία της ζωής.
Εξ’ ορισμού, η μάχη θέλει αντοχή
και να ‘σαι δυνατός.

Όλοι οι έρωτες που γίνανε δρόμος,
όλες οι αγάπες που χαθήκανε.
Η γαλήνη στο βλέμμα, το δάκρυ,
η λησμονιά και οι αναμνήσεις.
         
Της καρδιάς μου ο άγραφος νόμος,
πληγές που πάνω της γραφτήκανε.
Η γεύση στων χειλιών την άκρη
και πόσο δύσκολο ν' αγαπήσεις.

Όμορφα λόγια και σκέψεις κοινές
που φυλάκισε η ματιά μου.
Η πίστη σε κάτι και ο σεβασμός.
Να μπορώ να τα μοιράζομαι.

Μέσα εκεί, οι γλυκές μου εμμονές,
η θέληση και η φωτιά μου.
Τι κι αν δεν υπάρχει πια γυρισμός
στην κιβωτό...έχω όσα χρειάζομαι...    


 
            

Δεν υπάρχουν σχόλια: